tirsdag 4. mai 2010


Fra Tsjekkia til Norge
Da er jeg vel hjemme på Norsk jord etter å har vært i Tsjekkia for å kjørt løpet Gracia Orlova.
Et UCI løp på fire dager og fem løp. Laget bestod av: meg, Frøydis, Lisa, Maria og Emilie.
Vi var en bra gjeng og vi jobbet bra sammen. En fantastisk opplevelse at laget lykkes og at alle på laget kan gi resultater! Da er det ekstra morsomt å være sykkelrytter!
For min del var Gracia stang INN.
Jeg følte meg bra under løpet og jeg fikk en topp ti plassering i den hardeste etappen.
Dette gir meg mer tro på meg selv og en god følelse.

Det er viktig å få muligheten til å bevise til laget og ikke minst til seg selv at man kan klare å prestere i et UCI løp!

I Gracia Orlova var det sterke ryttere og gode lag på startstreken, med Marianne Vos og Nicole Cooke i spissen, begge tidligere verdensmesterer i landevei og Olymiske Mestere på landevei og bane.
Vi fra Team Hitec får utfordre oss mot de beste og vi nærmer oss!
Nå vil mai måned gå til hvile, trening og NC i Eidsvoll. Planen er også å kjøre
Vestfold Rund med KIF gruppa den 30 mai.
Deretter reiser jeg ned til Holland igjen.

Ha en flott uke alle sammen

Sykkel hilsen fra
Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar