tirsdag 25. mai 2010


Eidsvoll 2010

Pinse helgen for min del ble vellykket. Vi i team Hitec stilte i Eidsvoll denne helgen, fokuset til oss alle på laget var å sykle fort, vise oss selv og andre at vi er et sterkt lag og ikke minst, komme først over mål streken.
Jeg sitter med en god følese etter helgens løp. Vi i laget jobbet bra for hverandre og laget ga meg muligheten til å komme først over målstreken på søndagens fellesstart. En god følelse og fantastisk jobbing av laget, ekstra kult var det når opptrekket fra Lise, Line og Frøydis fungeret så godt at våres sterke spurtere, Lisa og Sara tok 2 og 3 plassen. Jeg er stolt over oss alle og det er flott at vi karte å ta alle topp tre plasseringene!

Mandagens tempo løp, 15, 8 km var jeg meget spent på:) Jeg var klar over at dette ville være en hard tempo, med tunge bein fra gårrdagens fellesstart på omlag 80 km solo kjøring ble jeg rørt og utrolig glad når jeg kom over målstreken med beste tid på tempoen:)

Men, det gjennstår forsatt mer jobbing for at jeg er der jeg vil være fysisk og psykisk.
Jeg må ha fokus og jobbe hardt fremover, men jeg nærmer meg og det er en utrolig god følesle:)!!

Nå er går siste uken til mengde trening, deretter Vestfold Rundt:)


Ha en flott uke alle sammen
Sykkel Hilsen fra
Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar