tirsdag 6. april 2010


Hei alle sammen
Jeg håper dere alle har hatt en fin påske!:)
Lenge siden jeg har fått skrivet på min blogg, mye av grunnen er at jeg ikke har hatt nett der jeg har holdt til!.
Jeg holder nå til i Belgia, har kjørt Verdens Cupen, vlaanderen og Dottignes siden sist.
Vlaanderen var et av mine stor mål for sesongen, å komme igjennom på en god måte var et stort ønske. Jeg må innrømme at det var et stort øyeblikk for meg å syklet opp muren med et så stort folkeliv som heiet meg frem. Det er i disse stunder man virkelig synes all trening og slit er verdt det! En fantasitisk og ubeskrivelig opplevelse.

Jeg fikk fulføre vlaanderen og jeg er meget glad for det!
Neste år får jeg sette meg hardere mål å komme meg oppover på resultatlisten:)

Mandag den 4 april, var det Dottignes. Det var ikke meningen at jeg skulle kjøre dette løpet men grunnet sykdom i laget stilte jeg opp. Jeg hadde en hard dag med meg selv, med punktering, tetting av luker:) Jeg klarte å komme inn med teten. Noe jeg er veldig glad for. I fjord fikk jeg ikke kjøre hele løpet. I år kom jeg godt igjennom Dottignes med vlaanderen i beina dagen før:) Det gir meg motivasjon og jeg er innmari glad for at kroppen er god og at jeg har fremgang fra sist år!

Nå går tiden med til hvile. Jeg resier til Holland med laget i morgen for å forbrede meg til Drenthe, løp den åttende og min tredje World Cup den tiende april:)
Stå på alle sammen
Sykkel hilsen fra
Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar