søndag 28. mars 2010


World Cupen i Binda
Da er min første World Cup over og jeg må nok innrømme å si at jeg håpet på at det skulle gå mye bedre for min del under løpet i dag.
Kroppen var desverre ikke på topp, noe den må være hvis man skal kjempe mot de beste.
Men sånn er sykkel livet, man veit aldri helt hvordan det går før man sykler.
Jeg får suge til meg all erfaring og jobbe hardt videre.!!
Treningen i vinter har vært bra så det er bare å holde fokus fremover!;)

Håper dere alle har det fint!
Stå på:)
Sykkel hilsen fra Kristine Saastad

1 kommentar:

  1. Du må huske at du fortsatt er veldig ung og ikke la plasseringene ta fra deg motivasjonen. Du må ta med deg all erfaring du får og bare fortsette det gode arbeidet, bygge sten for sten og til slutt blir du mester.

    Blogg hyppig og markedsfør bloggen din. Svar på kommentarer og du får en egen fangruppe.

    SvarSlett