onsdag 30. juni 2010

NM Uken 2010

NM i Trondheim er nå et ferdig kapittel, mitt første løp under uken var gaterittet. Jeg følte meg ganske så sterk og jeg gledet meg til en hard tempo som skulle gå den 24 juni:)

NM tempoen var et av mine store mål for sesongen, jeg veit hva jeg er god for og det ble derfor en skuffende 11 plass som jeg kom inn til mål med. Fra seier til fjasko! Jeg veit at det tar tid for at jeg skal lære meg å takle press/favoritstempel, jeg må gi meg tid å jobbe med de ulike utfordringer. I alt i alt tar jeg med meg all erfaring og jeg skal resie meg helt det er min tur:)

NM fellesstart gikk i år i en tøff løype med 2 harde bakker som skilte de svakeste fra de beste! Jeg hadde en fin dag på jobb og var med de åtte i teten som var igjen etter et sprengt felt fra tredje runde. En god følelse var at jeg kunne følge og være med å kjempe i toppen !! Vi i team Hitec jobbet bra for hverandre, det var Lise denne dagen som trakk det langste strådet.
Jeg gratulerer og det er veldig bra at akkurat henne får kjøre med den norske trøyen for Hitec!
Vi i Hitec viser at vi er Norges beste dame lag og jeg er stolt over å være en del av laget! Nå er der noen dager med litt rolig trening før en oppkjøring til Tsjekkia med Landskaget. Gleder meg!

Plass under NM:

Gateritt: 8 plass
Tempo: 11 plass
Fellesstart: 7 plass

Sykkel hilsen fra
Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar