lørdag 17. april 2010


Deilig med seier i Ronde van Berg!!!
I helgen er jeg hjemme i Norge. Planen er at jeg skal få med meg to løp:)
Har gledet meg veldig til å sykle løp i norge igjen og denne helgen får jeg mulighet til dette:)
I dag kjørte jeg Ronde Van Berg som gikk i Larvik, en vindfull løype. Det ble en hard dag.
Vi var 120 til start, der med 10 jenter. Vi startet sammen med gutta. Noe som jeg setter stor pris på. Klarte desverre ikke å holde med hovefeltet helt inn, men jeg fikk vært med i et godt stykke. Jeg var den siste jenta som slapp feltet og jeg kjørte inn til seier i dame klasse. alltid godt å komme først over målstreken av. Konge at Emilie Moberg, min lagvenninne ble nr to:)

Nå går tiden med til hvile, i morgen starter jeg i feiring. 20km tempo.!! Gleder meg!
God helg alle sammen
Sykkel hilsen fra Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar