onsdag 24. februar 2010







Sesongen er i gang!!

Har nå kommet vel i gang med sesongen:) Er i New Zealand med 3 fra laget, Tone, Nathalie og sara.
Vi er her for å starte sesongen 2010. Tour of New Zealand, etappeløp på fem dager og seks løp.
Jeg var ganske så spent når jeg aldri har startet sesongen så tidlig og sesongen for de her nede går mot slutten;)

Løpene er igang og jeg føler at jeg er i rute, føler mer kamplyst, vilje og ikke minst føler jeg at formen er bedre en hva den var i sesongen 2009, selvom det er veldig tidlig!!!.

Det er en god følelse å vite at Espen og jeg har gjort mye riktig i vinter med trening.
Men jeg har fortsatt en god del jobb før jeg er der helt oppe, men alt er mulig:)
Utrolig gøy og ikke minst utfordrende å kunne starte sesongen så tidlig!!
Jeg takker for muligheten og jeg skal gjøre det jeg kan for at vi i Team Hitec skal få best de best mulige resultatene som mulig!!!

Stå på alle sammen
Sykkel Hilsen fra Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar