søndag 17. januar 2010


Tilbake til et vinter rikt Norge

Jeg er nå godt hjemme i Norge. Jeg har vært to uker i Grand Canaria på treningsamling med team Hitec Products, mitt nye proff lag for sesongen.
Jeg er godt fornøyd med treningen der nede og jeg har holdt meg frisk og rask,
noe som er viktig for oss alle idrettsutøvere.

Vi har alle i laget fått smake på melkesyre, pysiske og fyskiske utfordringer:)
Dagene fremover vil jeg ha fokus på å kjøre meg opp til mitt første ettappeløp for sesongen,
New Zealand som går i slutten av februar.

Jeg ser også frem til et videre godt samarbeid meg min klubb KIF,
en flott klubb som har mye å tilby!! Veldig gøy å følge med!!
I dag blir det en velfortjent hygge kveld med kenneth og familie:)

Stå på alle sammen
Sykkel hilsen fra
Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar