torsdag 14. januar 2010


Snart hjemreise
Jeg har nå holdt til i Grand Canaria i snart to uker. Det blir siste treningstur i morgen før vi vender snuten hjemmover til Norge. Denne samlingen har vært flott, vi har alle fått
god kontakt og vi har hatt mange flotte timer og opplevelser på sykelen:)
Vi har blant annet lært å utfordre oss selv og vi har et sterkt fokus på å sykle sterkt til
sesongen som starter i slutten av februar.

Grand Canaria er et bra treningsted for oss sykkelryttere, god temperatur og gode stigninger. Jeg traff blant annet Greg Saw her om dagen, vi fikk pratet litt og han ga meg noen gode råd i forhold til en lang flytur som venter meg til New Zealand;) Jeg håper Greg og hans lag får en flott sesong.

Stå på alle sammen
Sykkel hilsen fra
Kristine Saastad


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar