mandag 30. november 2009

Hei alle sammen

Lange siden jeg har oppdatert på min side. det er ganske mye som ahr skjedd siden sist. Blant annet hat jeg gått tilbake til min gamle trener Espen Wagener, noe som jeg ser frem til og gleder meg til et videre samarbeid med han. Espen er en dyktig trener og jeg veit at han vil gi meg nye utfordringer og ikke minst god oppfølging fremover!
Som noen av dere sikkert veit, skal jeg sykle for det norske proff laget team HItec til neste sesong.
Vi har hatt noen samlinger og vi har blitt kjent. Laget er bra med sterke ryttere.
Jeg ser frem til å få trene med ryttere i verdens toppen. Dette er noe som vil utvikle meg.
Se hjemmeside til mitt lag: www.hitecproducts-uck.no
Jeg skal forsatt ha KIF som min moder klubb. Dette er jeg meget glad for!

Sykkel Hilsen fra

Kristine Saastad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar